معرفی هیتر یا بخاری صنعتی

بررسی و معرفی تجهیزات نوین کشاورزی

معرفی هیتر یا بخاری صنعتی

۲۳۶ بازديد
هیتر هوای گرم گلخانه و مرغداری


هیتر ها تجهیزات گرماده ب محیط گلخانه یا محیط های صنعتی هستند.که در قدرت و ظرفیت های مختلفی در حال حاضر در بازار موجود می باشند. در زیر نونه ای از یک هیتر قدرتمند گلخانه ای را بررسی میکنیم.
این هیتر با بهره گیری از دو فن دمنده 74*74 دارای برچسب انرژی A ، با قدرت بالا و مصرف انرژی بهینه قادرن است تا هوادهی 23000 لیتر هوا را در ساعت انجام دهند.
فن های دائم کار سه فاز با طول عمر بسیار بالا و تابلو برق تمام اتوماتیک از دیگر قابلیت های این هیترهای قدرتمند فلزی می باشند. گزینه بسیار مناسب برای تامین حرارت مورد نیاز مرغداری ها ، سالن های پرورش طیور و قارچ ، گلخانه های انواع میوه و گل ، کارگاه ها و کارخانجات می باشند.


هیتر در مرغداری


استفاده از پروفیل فولادی 3*3 و ورق گالوانیزه گرم مرغوب خارجی با رنگ استاتیک کوره ای تضمین کننده دوام و استحکام بالای این هیترهای قدرتمند ایرانی می باشد. برای افزایش راندمان دستگاه از پوشش پشم شیشه 3 سانتی متری به عنوان عایق استفاده شده است. رنگ آمیزی بدنه دستگاه با رنگ استاتیک کوره ای برای افزایش کیفیت و مقاومت بدنه در مقابل رطوبت و زنگ زدگی انجام پذیرفته است.

کوره های به کار رفته در این دستگاه ها با ابعاد 60*170 سانتی متر از رادیاتور 2 اینچ 2 میل صنعتی بهره می گیرند. 
این هیتر با دو ورژن خروجی در پایین و روبرو ساخته می شود و برای استفاده در گلخانه های پرورش توت فرنگی و انواع میوه جات بسیار مناسب می باشد.  با داشتن خروجی در بالا برای گلخانه های پرورش گل گزینه عالی محسوب می شوند. از هیترهای سوپر پی اف نیز برای گرمادهی در مرغداری ها ، کارگاه ها و کارخانجات می توان استفاده کرد.



هیتر در گلخانه

برخورداری از تابلوبرق تمام اتوماتیک ، فن 40*40 دمنده ، کوره استیل خالص نسوز و سیستم فوق العاده مکش جهت سوخت کامل از دیگر قابلیت های بی نظیر این هیتر جت های قدرتمند می باشد. هیتر جت قدرتمند خانگی EIG محصول دیگری از گروه صنعتی اسکندری است که با راندمان ، کارایی ، ایمنی بسیار بالا و مصرف بهینه برای استفاده در منازل بسیار مناسب می باشد. 



جت هیتر
نمونه ای بود از هیترهای کاربردی در محیط ها صنعتی و نیمه صنعتی که در بالا به آن پرداخته شد.
لازم به ذکر است که بدنه و جنس این هیتر ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.مثلا در هیترهای استنلس استیل ما مشاهده میکنیم که طول عمر بسیار بالاتر و سلامت و پاکیزگی تجهیزات بسیار مطلوب تر از سایر هیترها در  جنس هایی به جز استنلس استیل است.لذا توجه به این مسایل که جنس تجهیزات گرمادهی نیز ماند سایر تجهیزات باید بهترین و با راندمان و طل عمر بالاتر باشن نکته ای حیاتی برای سود دهی آن مرکز صنعتی است.


منبع : وبسایت ایستگاه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.