EWM سری XQ خود را در جوشکاری MIG / MAG گسترش می دهد

بررسی و معرفی تجهیزات نوین کشاورزی

EWM سری XQ خود را در جوشکاری MIG / MAG گسترش می دهد

۱۳۲ بازديد

ورق استیل


EWM AG  در حال توسعه سری XQ خود در زمینه جوشکاری MIG / MAG است. به دنبال تپ های Titan XQ ، سازنده فناوری جوشکاری قوس در حال حاضر دستگاه های جدید جوشکاری MIG / MAG جدید خود را با چند فرآیند - پالس های Phoenix XQ و Taurus XQ Synergic - عرضه می کند. 

 

EWM با پالس های جدید Phoenix XQ و Taurus XQ Synergic ، به گسترش دامنه فناوری جوشکاری مدرن خود ادامه می دهد. جوشکارها و شرکت ها اکنون می توانند دستگاه جوشکاری XQ مناسب را برای هر منطقه از کاربرد و هر زمینه جوشکاری انتخاب کنند. و برای اطمینان از این موضوع ، EWM AG به مشتریان خود فرصتی را می دهد تا علاوه بر مشاوره فردی ، ماشین های جدید جوشکاری را در کارهای روزمره خود آزمایش کنند.

 ورق استیل

دستگاههای جوشکاری چند فرآیند MIG / MAG با فناوری XQ بصورت استاندارد در صنعت 4.0 می توانند از طریق دیجیتال شبکه شوند. آنها برای پشتیبانی ، مستند سازی و تجزیه و تحلیل کل فرآیند تولید یک جز analyze ، از آماده سازی کار تا هزینه نهایی ، تماماً بدون کاغذ - با صرفه جویی در وقت و اطمینان از کیفیت ، با راه حل نرم افزار ewm Xnet سازگار هستند.

 برای خرید ورق استیل در ایران میتوانید از طریق راه های با کارشناسان تیم فروش توان فلز تماس گرفته و ورق استیل مورد نیاز خودتون رو تهیه کنید.

نکات مهم آموزش جوشکاری برق که حتما باید بدانید!

در مطالب گذشته آموزش هایی را درباره جوشکاری الکترود و آرگون و همچنین آموزش تصویری جوشکاری زیر آب در اختیار شما قرار دادیم . امروز در این پست می خواهیم شما را با نکاتی که در حین جوشکاری باید رعایت کنید را به شما یادآوری نماییم.

مقدمه:

همانطور که می دانید جوشکاری یکی از مشاغل پر زحمت و یکی از رشته های آموزشی سازمان فنی و حرفه ای می باشد. جوشکاری انواع مختلفی دارد که در تمام آنها باید نکات ایمنی را رعایت کرد تا از خطرات احتمالی در امان بود.

منبع آموزش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.