BUMAX تغییراتی را در مدیریت عامل انجام می دهد

بررسی و معرفی تجهیزات نوین کشاورزی

BUMAX تغییراتی را در مدیریت عامل انجام می دهد

۱۵۱ بازديد

 


BUMAX  سوئد مدیرعامل جدیدی دارد. آقای لارس هولم از صنعت تدارکات ، تولید ، چسب و ابزارآلات برخوردار است و تمرکز خود را بر افزایش فروش جهانی اتصال دهنده های با کیفیت BUMAX خواهد گذاشت. 

 

لارس هولم پیش از این سمت خود را به عنوان مدیر واحد تجاری / مدیرعامل جدید Bumax Sweden AB به عهده گرفته است و قصد دارد در افزایش فروش محصولات اتصال دهنده های فولادی ضد زنگ برتر شرکت تمرکز کند.

 

لنارت لوفگرن بعنوان COO برای BUMAX به سمت جدیدی ارتقا می یابد. به همین ترتیب ، وی نظارت بر فعالیت های این شرکت در کارخانه آن در hamshammar در قلب منطقه فولاد سوئد را بر عهده خواهد داشت ، در حالی که آقای هولم بر بازار بین المللی تمرکز خواهد کرد.

 

آقای هولم سابقه فروش بالایی دارد و چندین نقش مدیریتی را بر عهده داشته است که شامل ایجاد و مدیریت مشاغل بوده است. اخیراً ، او مدیر منطقه ای Linde Material Handling بود ، یک تامین کننده کامیون ، خدمات کامیون و راه حل های تدارکات. قبل از آن ، او مدیر فروش منطقه ای در Ahlsell بود.

 


مدیر عامل قبلی BUMAX ، پاتریک لوندستروم ترونکویست ، به عنوان مدیرعامل Bufab Norge AS ، شرکت تابعه نروژ BUFAB منصوب می شود. BUFAB شرکت مادر BUMAX است .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.